leka-2018.reismee.nl

Het is bijna zover .... inpakken

Voor velen de eerste aankondiging van dit blog. De vissende-mannen gaan maandag 23 april a.s. weer naar het hoge Noorden om te proberen hun visjes te vangen. De spanning stijgt, gisteren de inpaksessie in Woerden waar Dirk en Wiegert, de spullen van George, Wim en Rene kwamen ophalen.

Zoals gebruikelijk als we met de auto gaan.... erg veel spullen....want als je zo'n grote aanhanger hebt hoef je niet te twijfelen of je iets wel of niet mee neemt. De inpaksessie liep erg gesmeerd, we kende de belading zo'n beetje want het is de 2e keer dat we deze aanhanger mee hebben. Of was het toch het erg mooie weer wat parten speelde!

Ook aan de vitamientjes is gedacht, er gaan meer dan 40 bananen mee! Het lijkt wel of we naar de Apenheul op vakantie gaan.

Na een drankje ging iedereen weer naar huis, om de resterende zaken te regelen.

Maandag vroeg op en dan op naar Leka via de nachtboot vanuit Fredrikshavn (DK) naar Oslo, dinsdag de hele dag rijden tot 300 km boven Trondheim.